Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak

Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak
Jangan angkuh... terimalah Wang Ehsan

Thursday, July 31, 2014

Kah kah kah ... 'diversion' murah; SEDIA HADAPI SERANGAN SILAT GAGAP!!!!


Malaysian Insider cuba beri diversion untuk kurangkan tekanan yang dihadapi Pakatan Rakyat ekoran usaha nak gugurkan Tan Sri Khalid Ibrahm yang dibayangkan Rafizi bakal menemui buruan

Unspinners lama beri amaran bahawa Tan Sri Khalid mungkin gagap tapi dia dah bersedia dalam hadapi Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya untuk menghalang Kajang Move.

Anwar terlalu arrogant. Itu kelemahan Anwar yang dilihat guru lama dna kwan dari MCKK berikut:




Ketika PKR berperang dengan PAS< Khalid berbaik dengan Mursyidul Am dan



Kini terdedah pula usahauntuk Anwar perasuah tegar cuba rasuahkan Khalid untuk sejumlah RM50 juta untuk terima Kajang disaster. Baca Malaysia Today SINI.

Sudah ada yang pertahankan Khalid. Baca MT SINI

Khabarnya Khalid ada pendedahan lebih besar dan tunggu ianya nak meletup. Hehehe ... tunggu saja siapa yang akan tergagap akhirnya.

Lepas Anwar akan berhadapan dengan serangan gagap bertubi-tubi dari pelbagai sudut. DAP pun tunggu saja.

3 comments:

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 12:19:00 PM GMT+8

    anwar punya angkara... mengapakah dia tak mahu insaf lagi... dah-dah lah anwar ..taubat ajelah. lupakan cita-cita nak jadi PM tu. Makin teruk kau buat nyanya orang ni terutama rakyat dan penyokong yang tak tahu apa. Baik andai duduk masjid dan bertaubat lah. Kau mahu hancurkan PAS pula ke?

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 1:51:00 PM GMT+8

    AnuWar Aljuburi ni dah meroyan.
    Tempat2 untuk dia buat backstroke sudah takde . Tempat2 dia langani dah
    dikatahui orang dan banyak di pasang cctv. Lama sangat tak dapat backstroke hingga jadi kemarok dan naik gila .
    Angan2 bila jadi MB , akan ada offis exklusif . Orang takleh kacau . Bodyguard khas dari Pilipin akan periksa setiap hari .Akan sentiasa ada meeting malam dan Jijah takkan kacau .
    Mat Sabun dan Stopa Spender ada peluang pinjam ofis tu untuk stragik meeting .
    Alahai , malang sungguh hajat tu tak tercapai . Peluang akhir suruh Jijah jadi MB . Nanti dapat letak meja sabelah Jijah dalam bilik MB .Maka masih ada peluang untuk adakan offis khas tu .
    Bila bulan mengembang Backfire ni akan cakap " ...yang nampak letih sangat , baliklah dulu biar abang settelkan yang lain ...." . Akan kenduri besar lah Aljuburi ni bila Jijah balik.
    Mulalah Aljuburi ni kall Mat Sabun dan Stopa Spender bersama LGE ( ngan spesal PA tu ) untuk strategik meeting dan "makan besar " .

    Alahai...nampaknya hajat ni juga tak kesampaian . Aduh mana nak backstroke ni ...

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 1:01:00 AM GMT+8

    Anuwar tidak pernah untuk menghormati kepimpinan orang lain, sikap angkuhnya sentiasa melihat TS Khalid sebagai lembam, TGNA sebagai nyanyok, TGHH sebagai otak kampung (Mat Sabu pun terikut Anuwar tak hormat Presiden), PM Najib sebagai bermasaalah saraf/lembik. Dia cuma respek LKS.

    Tapi kesemua yang dia tak respek itu tak ada BA Peng.Melayu.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)