Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Thursday, July 31, 2014

Gani Patail berat sebelah lagi!!!






Keling mogok saja ... cepat Gani 4 Tahil dakwa




Unspinners takk mahu gaduh dengan kaum India yang mangsa exploitasi dan mudah tersinggung tapi persoalannya tindakan AG begini hanya membuat orang Melayu tersinggung.

Berlaku adillah pada semua supaya undang-undang dihormati. Yang orang India hina Melayu dan Islam Gani diam ...

Undang-undang tak perlu dilihat dari kacamata kaum.

19 comments:

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 9:22:00 PM GMT+8

    AG dah nanyuk kot.. bila lah dia nak bersara ni..byk keputusan di buatnya.. tah apa2 mcm tak masuk akal.. Kerajaan al jib tak fikir ke.. hancusss negara mcm ni..

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 9:37:00 PM GMT+8

    Gani Potai ni hampeh !!!
    Dio ni melukut kek Dapig dan menyombah kek Aljuburi .

    Dio nampak lobih2 sejak 2008 dan bermesro ngan AmBikgah tu . Banyak kes yg tak Bersih masih tertungak . Dio simpan semuo fil .
    Kes Rayers celako tu apo cerito hah hah ?. Baghal...
    Waghih den Khalid tu poning kepalo ngan si Potai ni. Sumo koteh siasatan dah hantar tapi.....masyallah ...goram den.
    PM DS Nagib kono buek sesuatu ngan Gani Potai . Kalu tak punah negaro .

    Mangkuk hayun botolah sorang ni !!.

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 9:44:00 PM GMT+8

    Akta Hasutan hanya untuk Bangsa Melayu dan yang beragama Islam sahaja. Bangsa Cina , India and kaum lain dan yang bukan Islam mempunyai kuasa "IMMUNITI".

    Disebabkan kuasa "IMMUNITI" kaum Cina dan India BERANI menghina Islam dan Melayu. Berapa keji penghinaan mereka terhadap orang Islam dan kaum Melayu, tiada tindakkan yang akan diambil.
    Tengok sahaja pelakun lucah Alvin dan Vivian yang menghina Islam . Sudah lebih setahun kes masih belum selesai.

    Orang Melayu dah macam anak tiri.

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 9:45:00 PM GMT+8

    Xde hakim lain dah ke. Asyik2 Gani patail.mana pi hakim lain.dok bawah tempurung ka.

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 10:15:00 PM GMT+8

    dia ni bukan bagus sangat, kalau bagus tak kan pulau batu putih boleh dapat kat singapore

  • Ahmad Azhar says:
    July 31, 2014 at 10:33:00 PM GMT+8

    orang melayu ditindas oleh pihak berkuasa di malaysia. bangsa lain dapat keutamaan dan layanan istimewa

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 10:49:00 PM GMT+8

    meluat aku tengok muka 4tahil ni!!!!

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 11:02:00 PM GMT+8

    Biasa la. Org melayuuu....

  • Anonymous says:
    July 31, 2014 at 11:15:00 PM GMT+8

    Boleh kah kita tahu si Gani ini agama islam atau kristian sebab kebanyakan orang serawak banyak nama seprti orang islam cth: Idris Jala , jaid kalau si Gani beragama Islam mungkin dia juga ada sedikit sensitif dalam sebarang tindakan dia terhapa orang yang beragama islam

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 12:15:00 AM GMT+8

    ini keling keling punya report report ada locus standy - kata igp

    itu melayu punya report sama macam itu report kad sekolah tadika pas, tadak logik punya, iru semua pesbuk sumua kena hack...ini celita cuma saya yg paham, itu lain lain melayu mana ada paham itu it punya perkara juga ada kena baca tinggi- kata ghani pat taik

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 12:28:00 AM GMT+8

    Ya la. Yang baling kepala lembu da sembelih ayam pun tak ambik apa2 tindakan lagi.... Tak adil sungguh!!!

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 12:28:00 AM GMT+8

    Ya la. Yang baling kepala lembu da sembelih ayam pun tak ambik apa2 tindakan lagi.... Tak adil sungguh!!!

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 1:16:00 AM GMT+8

    Kenapa Melayu sahaja yang kena tahan, lokap, dibicara dan dihukum?

    Sebab undang-undang Malaysia digubal (dlm Parlimen kena cakap B.Melayu) dalam Bahasa Melayu...Cuba kita gubal dalam bahasa Tamil, aku agak ramai keling kena, kalau kita gubal dlm B.Cina, tentu ramai Cina kena.

    Gitu gamaknyer.

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 10:23:00 AM GMT+8

    AG terbodoh dlm sejarah perundangan Malaysia. Apa guna ada menteri yg berkenaan. Semua diam. Bila Melayu silap cakap, cepat2 dakwa. Kalau yg kafir hina Melayu atau agama Islam, bawa pergi parlimen. Melayu kelas dua di Malaysia

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 10:55:00 AM GMT+8

    http://1.bp.blogspot.com/-IeVJWQEB-n4/U9oARb9KsMI/AAAAAAAAwT8/dsZtweXO0sw/s1600/gobi.jpg

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 11:06:00 AM GMT+8

    SUDAH SMPI MASANYA AG DITUKAR....BARANG EXPIRED BAHAYA UTK KESIHATAN

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 11:11:00 AM GMT+8

    Budk perempuan India yg suruh tutup sek agama babi saitan tu camner pula?kenapa Saravanan dari Pemuda MIC tak suruh AG dakwa juga.Yg MP UMNO or PAS kenapa diam?Mmg lh pemimpin Melayu ni jaga poket sendiri.

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 8:06:00 PM GMT+8

    GUNI 4 TAHIL KEPALA PENUH TAIK

  • Anonymous says:
    August 1, 2014 at 11:08:00 PM GMT+8

    Perdan meteri org islam, menteri kdn org islam, ketua polis org islam, panglima angkatan tentera org islam, menteri kdn org islam, AG org islam dan majoriti ahli cabinet org islam tapi nampak gaya semua takut perjuangkan kedaulatan islam. Mohon Allah sedar kan semua pemimpin islam baik dari umno, pas dan pkr dan kalau masih tidak sedar juga minta Allah tukarkan je dorang ni semua. Allahuakbar....

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)