Sunday, February 16, 2014

Jangan kasi publisiti untuk Anwar - Daim


Dari apa yang dikatakan, Anwar tidak akan menyelesaikan masaalah Selangor. Lagi dengan masaalah dalaman seperti PKNS tak akan diselesaikan.

Baca ABITW SINI, SINI, dan SINI. Isu cakap tak serupa bikin.... Kata BN gini dan gitu tapi tak juga bertambah baik dalam PKNS.

Yang muda usah nak komen kerana bukan zaman awak. Masa reformasi dan sebelum tu kamu masih kanak-kanak. Yang ingat masa zaman Mahathir cuba tanya diri sendiri apa jasa Anwar dari mula masuk jadi Menteri hingga ke TPM/MOF?

Berenti main isu seks Anwar kerana yang percaya dah percaya. Yang tak percaya tak percaya. Yang percaya pun ada tak mahu lihat itu saja perkiraan tapi mereka mahu lihat UMNO berubah menjadi baik dulu.

Berenti beri tajuk posting yang ada nama dia. Benda kecil usah nak hentam. Hentam benda utama. Kalau hentam tak payah sebut nama.

Berhenti sebarkan isu-isu yang dia mula.

Malah blogger dan media sosial pro UMNO dan pro BN terlalu membantu hidupkan isu-isu yang pihak mereka bangkitkan dengan hal kecik pun kita (termasuk Unspinner) nak komen.

Elok kita bangkitkan iisu-isu sendiri dan dedahkan pembangkang. ... bukan bantu kembangkan isu mereka.





17 comments:

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 9:01:00 AM GMT+8

    Setuju...jgn tonjolkan anuar..

  • nagaman says:
    February 16, 2014 at 9:05:00 AM GMT+8

    Tuan, baguslah Tuan membawa pemikiran ini. Dan pandangan Tun Daim itu tepat.

    Memandangkan tiba tiba saja DAP sayang pada Tunku moleklah semua blogger ingatkan memori mudah lupa mereka : Siapa yang cuba jatuhkan kerajaan pimpinan Tunku? Apa kata kata nista mereka terhadap Tunku. Dan yang penting siapa antara ketua pelajar ketika itu yang sengaja mensabotaj kerajaan Tunku , merancang kejatuhan Tunku bersama gerakan pelajar pro barisan sosialis ketika itu dengan berdemonstrasi dan minta Tunku UNDOR termasuk sumpah seranah? Siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim.
    Hari ni dia dan DAP berpura pura tetiba sayang Tunku?
    DAP yang pada 13 Mei 1969 sama sama halau Melayu dari negaranya sendiri . DAP antara parti politik yang mahu pimpinan Tunku hancur untk balas dendam bagi pihak PAP Singapura.

    Jangan biarkan mereka lupakan sejarah hitam mereka.

  • fazillah says:
    February 16, 2014 at 9:27:00 AM GMT+8

    Setuju sangat2. Hentikan segala cerita berkenaan dgn ai ini samada positif atau negatif.

  • fazillah says:
    February 16, 2014 at 9:29:00 AM GMT+8

    Setuju sangat2. Hentikan segala cerita berkenaan ai samada +/-.

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 9:45:00 AM GMT+8

    Pertama sekali pemimpin UMNO perlu buat ialah berhenti percaya bulat2 cakap orang kanan. Kalau Menteri dan Timbalan pula, berhenti percaya kata2 KSU dan pegawai tertinggi dalam sesuatu kementerian. Merekalah yang paling merosakkan kerajaan kerana sekadar melaporkan perkara untuk menjaga hati Menteri dan Timbalan. Kedua, Menteri dan Timbalan mestilah mendekatkan diri dengan orang bawah atau akar umbi. Kerana orang bawah atau akar umbi biasanya bercakap dan mengkritik dengan ikhlas sebab mereka tidak ada kepentingan peribadi. Mereka adalah cermin sebenar permasalah rakyat. Kalau dua perkara sekecil ini pun Menteri dan Timbalan tidak boleh lakukan, tunggulah sumpahan rakyat terhadap kamu! UMNO pasti terlingkup dengan penuh hina akibat tindakan syok sendiri.

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 11:01:00 AM GMT+8

    Anwar Vs Khalid. Anwar membuat ramai rakyat bankrap dan hampir meranapkan Negara semasa menjadi Menteri Kewangan. Kalau tidak sebab Tun M, Malaysia telah bankrupt. Khalid pula telah membawa PNB menjadi entiti terbaik di dunia, dia juga telah membawa balik Guthrie balik ke Malaysia. Tepuk dada tanya selera. Apa yg org Kajang mahu

  • hasnul rahman says:
    February 16, 2014 at 12:44:00 PM GMT+8

    Assalammualaikum wmt,
    Benar dan tepat sekali.
    Jangan layan apa yg Anwar kata.
    Tumpukan kpd penyelewengan yg pentadbiran pembangkang buat sejak dapat kuasa.
    Dedah dgn fakta hingga boleh dibawa ke mahkamah.

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 3:08:00 PM GMT+8

    Sangat setuju dan berharap 'Unspinner' dapat menerajui blogger-blogger pro kerajaan yang lain.


    -PL-

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 6:27:00 PM GMT+8

    setuju sangat. mereka kluar isu ckit. pastu blogger komen cam nak rak. publisiti free utk mreka. so stop komem ke condemn about them. highlight saja misi n visi kita

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 6:43:00 PM GMT+8

    yang bawa balik Guthrie is Tun Ismail Ali not Khalid Ibrahim. he was an executor of the idea only. ada lah sikit contribute dalam "dawn raid tu"

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 10:54:00 PM GMT+8

    PADA SAYA...NUAR JUBO NI BILALAH NAK MAMPOS SETELAH KENA RACUN ARSENIK...SETELAH KENA SUNTIKAN HIV... SETELAH KENA PENYAKIT ANJAKAN TULANG BELAKANG YANG KRONIK.
    DIA NI BERLAKUN SEPERTI DAH NAK MAMPOS MASA TU. PANJANG LAGI UMOR MALAUN NI RUPANYA. ADAKAH MEMANG TUHAN MEMANJANGKAN UMOR ORANG2 YANG JAHAT? DIBERI PELUANG SUPAYA BERTAUBAT.
    WAHAI PECACAI SEKELIAN...PERKARA DIATAS BUKANYA FITNAH. TAK CAYE LIHAT KEMBALI HARAMKAH YANG DAH LEPAS. KITA LIHAT SIAPA YANG FITNAH...

  • Anonymous says:
    February 16, 2014 at 10:57:00 PM GMT+8

    BETUL, BETUL, BETUL....BIAR SI NUAR SAKIT MENTAL TAK DAPAT LIPUTAN. LEBIH BAIK CERITA PASAL SARAWAK.

  • Anonymous says:
    February 17, 2014 at 1:14:00 AM GMT+8

    Lu x tonjol pun org dah menyampah ngan najib...ngan bn lg la...tonjolkan lg tertonjol...so lu sndri hengat la....

  • Anonymous says:
    February 17, 2014 at 4:41:00 AM GMT+8

    Senang cerita kalau taknak cerita pasal #Lifestyle sila tutup blog! Hahaha iyolah tu... Utk pengetahuan semua Pakatan hari hari promosi Najib dan Rosmah. Malah dia orang siap lantik lagi seorang penceramahan khas utk cerita pasal Rosmah Mansur namoe... Chegu Bad... Selain tu ese nak ingatkan salah satu spec kerja pakar strategi ialah merekacipta fitnah dari maklumat biasa. Cuba tengok facebook brapa banyak page anti kerajaan? BN tak payah promo.....free free je page hiburan/agama/sukan tolong promote!!!

  • Anonymous says:
    February 17, 2014 at 6:28:00 AM GMT+8

    Banyakkan berita apa kjaan buat, apa projek2 yg membantu rakyat diperingkat akar umbi cthnya peranan jbtn pertanian, MPOB dll, ramai rakyat taktau apa kerja agensi2 awam. ALL OUT berita2 wakil rakyat bantu rakyat di tpt memasing. Biar naik gila si kunyit tua tu mengamuk marah x ada publisiti

  • Anonymous says:
    February 17, 2014 at 8:49:00 AM GMT+8

    Sepatutnya tak perlu ulas dengan panjang lebar pasal Anwar nak jadi calon PRK Kajang. Jangan bagi publisiti pada beliau. Biar dia dengan media dia yang terlebih bebas tu bagi promosi percuma.

  • Amekkaw says:
    February 18, 2014 at 5:13:00 PM GMT+8

    British Got Talent 2013 dimenangi oleh seekor anjing jantan!! dengan hadiah BP500,000, tuan anjing amat gembira. Beliau (anjing itulah) telah mengalahkan 200 peserta berbakat lain yang semuanya jenis manusia pada peringkat saringan. Anjing jantan tersebut juga diberi penghormatan membuat persembahan dihadapan The Queen of England. Berita terkini anjing tersebut telah menjadi bapak kepada 7 ekor anak anjing.

    Inilah pengaruh promo gila yang menonjol melalui media, dapat mempengaruhi seluruh rakyat Britain dari jenis manusia untuk mengundi seekor anjing...

    Amekkaw orang Kajang!!!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)