Visitors

Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak

Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak
Jangan angkuh... terimalah Wang Ehsan

Saturday, March 16, 2013

Anwar kata muka macam dia, Dah akui perut buncit



Seorang sahabat khabarkan wartawan Agenda Daily menerjah Anwar ibrahim tadi dengan soalan berkaitan paparan terbaru aksi nya dengan jantan dalam blog Raja Goyang SINI.

Jawapan Anwar adalah seperti dijangka untuk salahkan UMNO. Pasti tiada orang akan terima ianya sebagai jawapan yang sah.

Katanya, "Ni semua politik jijik nak hadapi pilihanraya. Muka macam saya tapi bukan saya. Jelas ianya fitnah umno . Lelaki dalam gambar tu perut tak buncit macam saya." 


Kah kah kah... ini sesuatu yang melucukan.


Kalau dahulu dalam video China Doll, dia kata perutnya tak buncit dan Jo Bedul dan penyokong peliwat kata perut Anwar tak buncit.



Video homo ini baru nak meletop tapi dia sudah kata perut dia buncit pulak.


Padahal memang buncit selama ini. Maknanya memang dialah main China Doll dan main jantan!!!

Apa punya penipu si Anwar ni. Memamg sial punya manusia. Tak sudah sudah nak SPIN!

Rakyat makin meluat dengan perangai bangsat Anwar Ibrahim ni. Mengaku sajalah macam Chua Soi Lek lagi baik dari terus sembunyikan kebenaran.

Tabik spring sentiasa buat wartawan Agenda Daily yang berani bersuara dan bertanya.Mainstream penakut ...

10 comments:

  • Anonymous says:
    March 16, 2013 at 11:37:00 PM GMT+8

    Mana maistream tak takut, nanti "...u tanya i saman!!"
    Tapi buncit tak buncit tu konfirm si nuar@juburi@bapak puaka segala malapetaka

  • Anonymous says:
    March 17, 2013 at 7:05:00 AM GMT+8

    Bukan penakut bro... tp asyik kene saman je. So maindstream malas nak layan. Mohon rakyat kebanyakan yang tentukan. Mereka tahu menilai.

  • Anonymous says:
    March 17, 2013 at 7:37:00 AM GMT+8

    Mestilah Anwar Ibrahim dia bercakap bohong jika tidak macam mana Jews dan orang di Amerika Syarikat suka kepada dia.

  • Anonymous says:
    March 17, 2013 at 7:37:00 AM GMT+8

    U ulang I saman . . .kah, kah, kah.

    Kat Indon boleh kena charge dan dikenakan hukuman. Kat Malaysia perbuatan macam ni kira halal. Pasal N.Ajis kata bule sokmo.

    AG buat apa AG?

  • Anonymous says:
    March 17, 2013 at 3:04:00 PM GMT+8

    Fitnah macam ni hanya berlegar dan laku dikalangan orang umno saja, rakyat m'sia yang lain semuanya dah menyampah..

  • Anonymous says:
    March 17, 2013 at 6:00:00 PM GMT+8

    Sebenar rakyat malaysia dah tahu hal anu ni dan tunggu nak undi je. Yg pasti rakyat mahu janji yang boleh d tepati dan d rasai. Ok

  • Anonymous says:
    March 18, 2013 at 3:19:00 AM GMT+8

    dulu ustaz sy ajar kaki sodomi atau liwat ... rasulullah bersabda peliwat adalah bukan umat aku..bukan umat aku
    tidak layak dan tidak sah jadi imam pun.. jadi pemimpin umat islam lagi lah tak layak.. betul tak???

  • Anonymous says:
    March 18, 2013 at 11:06:00 AM GMT+8

    Pembetulan ye anon3:04
    Video seperti dakwaan kamu ini di sebarkan oleh kaum kamu sendiri.
    Untuk kami, dah lama kami tau anuar juburi ini manusia songsang. (Kamu mungkin masih berhingus lagi untuk tau waktu tu)
    Kami hanya tunggu waktu mengundi untuk pastikan idola kamu tak jadi pemimpin kami.

  • Anonymous says:
    March 18, 2013 at 1:07:00 PM GMT+8

    U ulang I saman....

  • Anonymous says:
    March 18, 2013 at 7:22:00 PM GMT+8

    I ulang... U ulang I saman..... faham?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)